.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی
سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران باصدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از مجاهدات و تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در برقراری نظم و امنیت عمومی در جای‌جای استان قدردانی کرد. ‎
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران باصدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از مجاهدات و تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در برقراری نظم و امنیت عمومی در جای‌جای استان قدردانی کرد. ‎

 

به گزارش شمال نیوز، متن کامل پیام استاندار مازندران به این شرح است:

 

نقش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای صیانت از ثبات، اقتدار و امنیت کشور در بخش های مختلف مثال زدنی و شایسته تحسین است.

 

در این میان؛ حماسه ایثارگری ها و شجاعت نیروهای دلاور انتظامی در مسیر برقراری نظم و امنیت عمومی و پاسداری از مرزها و کیان کشور و مقابله و مبارزه با هنجارشکنان که شهدای والامقام و گرانقدری را بهمراه داشته است؛ یکی از جلوه های تاریخ فرهنگ ایثار و شهادت ملت بزرگ ایران اسلامی است که برای همیشه در صحیفه زرین مقاومت این مرز و بوم ثبت و ضبط خواهد ماند.

 

نیروهای خدوم انتظامی که همواره در سایه سار فرامین و منویات امامین انقلاب، حضرت امام خمینی ( ره ) و فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و ابتناء بر ارزش ها و آرمان های انقلاب با اقتدار و عقلانیت و رافت اسلامی در میدان حفظ و صیانت از امنیت عمومی حاضر بوده و هستند، در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و پلیس روزآمد با مشارکت مردم گام های مهمی برداشته اند.

 

نیروی انتظامی در حوادث اخیر کشور نیز با عقلانیت و خردمندی، ضمن حفظ نظم و امنیت عمومی، در کنار دیگر نیروهای زحمت کش موفق شد تا زمینه تحقق نیرنگ ها و توطئه های دشمنان را از میان بردارد و دشمنان را در بهره گیری سوء از مطالبات مردمی ناکام و ناامید بگذارد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و جان برکف نیروی انتظامی؛ حافظان عرصه نظم و امنیت؛ هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی انتظامی استان، همه فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور این نیرو در استان مازندران تبریک می گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سنگر برقراری نظم و امنیت از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.

سیدمحمود حسینی پور


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.